Gökçe Günel’in hazırladığı bu katalogda, yabancı ve yerli seyyahların kitaplarında ve ansiklopedilerde bulunan, Ankara’nın unutulmuş çeşitli harita ve planlarından bazılarına; Ankara’nın çeşitli ilçe ve köylerinin büyük ölçekli haritalarına; 2000’li yıllara kadar Harita Genel Komutanlığı tarafından üretilen çeşitli ölçeklerdeki haritaların yanı sıra VEKAM başta olmak üzere bazı özel koleksiyonlardan seçkilere de yer verilmektedir. Kronolojik olarak başkent Ankara’nın, Osmanlı’dan Cumhuriyet’e kentsel gelişimini gösteren bir belgeseli olarak düşünülen ve tasarlanan bu katalog ile kentin, araştırmacıların faydalanabileceği bir envanteri çıkarılmaya çalışılmıştır. Ancak katalogda yer almayan veya ulaşılamayan başka Ankara haritaları da mevcuttur.
Çerez Bildirimi
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.