Koç Üniversitesi bünyesinde Ankara araştırmacılarına hizmet veren VEKAM’ın, Cumhuriyet dönemindeki teşebbüsleriyle ülkenin kalkınmasına büyük katkılarda bulunan ve Türk iktisat tarihinde önemli bir yeri olan Vehbi Koç’un 18. ölüm yıldönümü vesilesiyle 27 Şubat tarihinde Ankara Bağ Evi’nde saat 14:00 – 17:00 saatleri arasında düzenlediği özel programda Sinan Bayraktaroğlu’nun Vehbi Koç : Örnek Bir İnsan adlı konuşmasının ardından Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi (İİBF) Dekanı Prof. Dr. Eyüp Özveren moderatörlüğünde, Yrd. Doç. Dr. Seven Ağır ve Yrd. Doç. Dr. Eminegül Karababa’nın katılımlarıyla, işletme tarihinin ilk kez ele alınacağı Tarihin Gizli, Tarihçiliğimizin Eksik Bahçesi: İşletme Tarihi başlıklı bir panel gerçekleştirdi.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.