Geçmişten Geleceğe Türkiye’de Müzecilik III: Ankara’da Müze Müzede Ankara
Yayına Hazırlayan:
B. Zeynep Önen
Dili:
Türkçe
Kategori:
Müzecilik
Yayın Yılı:
2009
Sayfa Sayısı:
210
Ölçü:
16×24
ISBN:
978-605-89271-7-9
28. Müzeler Haftası kapsamında VEKAM ve Çengelhan Rahmi M. Koç Müzesi tarafından 21-22 Mayıs 2009 tarihlerinde düzenlenen Geçmişten Geleceğe Türkiye’de Müzecilik III: Ankara’da Müze Müzede Ankara sempozyumu bildirilerini içermektedir. “Ulusal Kimliğin Temsili: Kuruluş Dönemi Ankara Müzelerinden Örnekler, Dünya Müzelerinden Örnekler, Eğitim Tarihi Müzeleri ve Eğitim Kurumlarında Müze Uygulamaları” başlıklı oturumlardan oluşan kitapta toplam 15 bildiri yer almaktadır.
Çerez Bildirimi
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.