COVID-19 TEDBİRLERİ HAKKINDA



Coronavirus (COVID-19) tedbirleri kapsamında; Güz Dönemi etkinlikleri çevrimiçi gerçekleşecektir. Etkinlikler ile ilgili duyuruları web sayfamızdan ve sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilirsiniz.

VEKAM Kütüphanesi Yeniden Açılış ve Kullanım Koşulları

VEKAM Kütüphanesi ve Arşivi fiziksel olarak hizmet vermeye rezervasyon sistemi ile başlamıştır. Kütüphane ve Arşivi kullanmak isteyen araştırmacıların rezervasyon yaptırmaları gerekmektedir. Rezervasyonsuz gelen araştırmacılar kabul edilmeyecek ancak çalışma salonu müsait ise kabul edilebilecektir.

Tüm araştırmacılardan kurum girişinde çift doz aşılarının tamamlandığını gösteren aşı kartlarını göstermeleri (2. Aşının üzerinden 14 gün geçmiş olması koşulunun sağlanması gerekmektedir.), çift doz aşı şartının sağlanmaması durumunda ise son 72 saat içinde alınmış negatif PCR test sonuçlarını HES kodları ile birlikte ibraz etmeleri istenecektir. Aşı ve/veya PCR test sonucu ile risksiz olunması durumunda araştırmacı girişine izin verilecektir. Onay maili almayan araştırmacıların VEKAM’a gelmemeleri önemle tavsiye edilir.

Randevu: Randevu talebinizi en az 24 saat önceden mail veya telefon yoluyla bildirmenizi rica ederiz. Talebiniz en kısa sürede cevaplanacaktır.

Çalışma saatleri: Pazartesi-Cuma: 09:00 – 17:30 (Kütüphanemiz hafta sonu kapalıdır.)

Randevu İletişim:

VEKAM

vekam@ku.edu.tr

0312 355 20 27

 

Duygu Kevser Karadağ

dkevser@ku.edu.tr

0312 355 20 27 /14

 

Nalan Aslıhan Tarakçı

nkoksalan@ku.edu.tr

0312 355 20 27 / 15

 

Kurallar:

  • Tüm araştırmacıların kütüphanede bulundukları süre içerisinde maske takmaları zorunludur.
  • Araştırmacılar girişte ellerini dezenfekte etmeli ve sosyal mesafeyi koruyarak iletişim kurmalıdır.
  • Araştırmacılara kurum içinde su dışında herhangi bir içecek ya da yiyecek bulundurmalarına izin verilmeyecektir.