ORTA ÇAĞ’DA ANADOLU’DA KÜLTÜREL KARŞILAŞMALAR: GÜRCÜ KRALLIĞI VE GÜRCÜ SANATI
VEKAM 2014 yılında başlamak üzere Anadolu’da yaşamış değişik uygarlıkları tanıtmak ve bu alanda araştırmaları desteklemek üzere yılda bir kez uluslararası sempozyum düzenlemeye başlamıştır . 15 Mayıs 2014 tarihindegerçekleşen “Orta Çağ’da Anadolu’da Kültürel Karşılaşmalar: Gürcü Krallığı ve Gürcü Sanatı “ bu serinin ilkidir. Gürcülerin Anadoluda’ki kültürel izlerinin irdelendiği 4 oturumdan oluşan, yurt içinden ve Gürcistan’dan çok sayıda uzman konuşmacının katılarak bildiri sunduğu ve alanında bir ilk olan sempozyum 15 Mayıs 09:00-17:30 saatleri arasında Ankara Bağ Evi’nde gerçekleşti.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.